Jak žebříček vznikal

Každý ze znalců kávy, kterého IN magazín Hospodářských novin oslovil, sestavil žebříček deseti podniků v Česku, kde se podle nich vaří nejlepší káva, a to bez ohledu na značku a cenovou skupinu zařízení. U prvních pěti nejlepších určil pořadí, další už jen vyjmenoval. Za umístění na první příčce dostal podnik šest bodů, za druhé pět, za třetí místo čtyři body, za čtvrté tři a za páté body dva. Podniky uvedené bez pořadí dostaly po jednom bodu. Výsledný žebříček je součtem všech bodů od všech hodnotitelů. Ti byli požádáni, aby nehlasovali pro podniky, s nimiž jsou profesně spjati. Do žebříčku se podnik dostal pouze v případě, že pro něj hlasovali alespoň dva dotázaní.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se